Buscar
Mostrando ítems 1-3 de 3
Ayudas visuales como estrategia metodológica para mejorar la producción de textos escritos en los estudiantes de 4º de educación básica primaria en la Institución Educativa Distrital Pinar Del Río Fe y Alegría
(Corporación Universidad de la Costa, 2012-02-23)
In this research, visual aids were used as a methodological strategyto improve the production of texts written in the 4th grade students of School District Pinar Del Rio Fe y Alegria, aiming to promote andfacilitate the ...
Impacto de la pedagogía lúdica para el fortalecimiento de la comprensión textual
(Universidad de la Costa, 2019-02-14)
In the present investigation, the result of the ludic pedagogy impact is analyzed for the
strengthening of the text comprehension. In this, theoretical on the ludic as Cruz (2013), Chavira, C. T. (2015) and textual ...
Didáctica para el desarrollo del proceso lecto-escritor en estudiantes de primer grado de una institución educativa
(Universidad de la Costa, 2019)
It is important to highlight that the development of reading and writting skills, leads to the
implementation of didactical strategies that differ from those usually applied in the traditional
classrooms, hereby ...