Estrategias pedagógicas que permitirán la apropiación del reglamento estudiantil en estudiantes del programa de Arquitectura de la Corporación Universidad de la Costa, CUC.
Date
2011
2011
Author
Castaño, Junior Rafael
Cerpa, Eileen Paola
García, Jholman Luis
Jiménez, Idanis Janeth
Metadata
Show full item record
Show full item record
Abstract
This study shows the results of an investigation that determines the degree of ownership of the students of the Faculty of Architecture student on the rules of the Corporación Universidad de la Costa; CUC, from the creation and validation of an instrument that assessed knowledge related regulations are applied to a representative sample of the population for 68 students of architecture program first half of the period 2011-2, students’ responses were subjected to statistical analysis showing a 94 % awareness front 6% of ignorance of the rules, generating the sense of creating a proposal that focuses on quality learning through the implementation of teaching strategies.
Para citar este documento con norma APA sexta edición utilice:
Cantillo, M.; Castaño, J.; Cerpa, E.; García, J.; Jiménez, I. (2011). Estrategias pedagógicas que permitirán la apropiación del reglamento estudiantil en estudiantes del programa de Arquitectura de la Corporación Universidad de la Costa, CUC. Trabajo de Posgrado. Recuperado de http://hdl.handle.net/11323/4163
Cantillo, M.; Castaño, J.; Cerpa, E.; García, J.; Jiménez, I. (2011). Estrategias pedagógicas que permitirán la apropiación del reglamento estudiantil en estudiantes del programa de Arquitectura de la Corporación Universidad de la Costa, CUC. Trabajo de Posgrado. Recuperado de http://hdl.handle.net/11323/4163
Collections