Estrategias didáctico-pedagógicas para fomentar la convivencia sana y pacífica en la sede nº 2 del Colegio Distrital Sagrado Corazón de Jesús en búsqueda de la excelencia académica y humana
Abstract
This research is an instrument that proposes measures to further deepen the assertive management of conflicts that promote a positive climate prevailing in the values of freedom, respect, solidarity and understanding, in which we learn to solve our problems through dialogue and in a climate of peace and always with a basic idea, considering "participation as the best way (most efficient) to improve social interaction to facilitate school environments to achieve academic excellence and human.
Para citar este documento con norma APA sexta edición utilice:
Mantilla, J.; Martínez, R.; De Vásquez, M.; Salas, D. (2012). Estrategias didáctico-pedagógicas para fomentar la convivencia sana y pacífica en la sede nº 2 del Colegio Distrital Sagrado Corazón de Jesús en búsqueda de la excelencia académica y humana. Trabajo de Posgrado. Recuperado de http://hdl.handle.net/11323/788
Mantilla, J.; Martínez, R.; De Vásquez, M.; Salas, D. (2012). Estrategias didáctico-pedagógicas para fomentar la convivencia sana y pacífica en la sede nº 2 del Colegio Distrital Sagrado Corazón de Jesús en búsqueda de la excelencia académica y humana. Trabajo de Posgrado. Recuperado de http://hdl.handle.net/11323/788
Collections