Buscar
Mostrando ítems 1-5 de 5
El liderazgo y su incidencia en los procesos de formación de los estudiantes de la Institución Educativa Bachillerato Mixto de las Nieves.
(Corporación Universidad de la Costa, 2010-10-05)
This work is to design educational strategies for developing leadership, promoting and implementing training throughout the educational process for students and teachers. This qualitative research is aimed at solving a ...
Desarrollo de estrategias para implementar la creatividad en la formación artística de los alumnos de sexto grado de la institución Suan de la trinidad
(Corporación Universidad de la Costa, 2008-09-11)
Creative carried out investigation of nature in The Mixed Educational Institution Suán of the Trinidad in Suán Atlantic in sixth degree of secondary education, developing the individual integrally especially applying the ...
Estrategias didáctico-pedagógicas para fomentar la convivencia sana y pacífica en la sede nº 2 del Colegio Distrital Sagrado Corazón de Jesús en búsqueda de la excelencia académica y humana
(Universidad de la Costa, 2012)
This research is an instrument that proposes measures to further deepen the
assertive management of conflicts that promote a positive climate prevailing in the
values of freedom, respect, solidarity and understanding, ...
Estrategias didáctico-pedagógicas para fomentar la convivencia sana y pacífica en la sede nº 2 del Colegio Distrital Sagrado Corazón de Jesús en búsqueda de la excelencia académica y humana
(Corporación Universidad de la Costa, 2012-12-13)
This research is an instrument that proposes measures to further deepen the assertive management of conflicts that promote a positive climate prevailing in the values of freedom, respect, solidarity and understanding, in ...
Estrategias pedagógicas posibilitadoras del desarrollo de la autoestima y la autorregulación en los estudiantes de la Institución Educativa Distrital Javier Sánchez
(Corporación Universidad de la Costa, 2008-09-10)
With this work of investigation looked for that the student possess a thought reflexivo, criticize and that can apply of autonomous way pedagogical strategies to learn. Strengthening the autoestima and the autorregulación ...